Hotelier Blog

Γιατί τα χειροποίητα στρώματα ανεβάζουν την υπεραξία των Boutique Ξενοδοχείων και των Βιλών;

Πώς το στρώμα μετατρέπεται σε βασικό κριτήριο αξιολόγησης ενός ξενοδοχείου και για ποιο λόγο τα Boutique Ξενοδοχεία και οι Βίλες πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό

 

Ο ύπνος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία στην ξενοδοχειακή εμπειρία ενός ταξιδιώτη, αφού είναι μια απαραίτητη φυσική λειτουργία του ανθρώπου που συνδέεται άρρηκτα με το αίσθημα της ευεξίας και της ξεκούρασης. Το στρώμα αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς για την εμπειρία του ύπνου, γεγονός που το μετατρέπει αυτόματα σε ένα από τα σημαντικότερα facilities των ξενοδοχείων, που επηρεάζει και μεγάλο μέρος των κριτικών.

 

Τα χειροποίητα στρώματα αποτελούν αναμφισβήτητα την κορυφαία επιλογή τόσο για luxury ξενοδοχεία όσο και για καταλύματα που θέλουν να διαφοροποιήσουν την εμπειρία ύπνου των επισκεπτών τους. Ως εκ τούτου, τα χειροποίητα στρώματα τείνουν να αποτελέσουν το νέο trend, ειδικά στα Boutique καταλύματα αλλά και τις Βίλες. Γιατί όμως οι μικρότερης κλίμακας ξενοδόχοι επενδύουν εμφανώς μεγαλύτερα ποσά για την αναβάθμιση της εμπειρίας ύπνου του πελάτη;

 

Η απάντηση είναι ιδιαίτερα απλή και χωράει σε δύο μόλις φράσεις: Υψηλή ποιότητα και Προσωποποιημένη Εμπειρία Φιλοξενίας. Τα boutique καταλύματα και οι βίλες, είναι αυτά στα οποία ο ιδιοκτήτης έρχεται σε άμεση επαφή με μεγάλο μέρος του κοινού του και, όπως κάθε γνήσιος οικοδεσπότης, θέλει να προσφέρει μόνο την καλύτερη επιλογή για τους καλεσμένους του. Βασισμένοι στα παραπάνω, θα αναλύσουμε την υπεραξία που προσδίδει ένα χειροποίητο στρώμα στα καταλύματα και θα εξετάσουμε τους λόγους που μια τέτοια επένδυση κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική.

Ενίσχυση της Boutique και εξατομικευμένης εμπειρίας ενός ξενοδοχείου και ανάδειξη του προσωποποιημένου Service

 

 

Τόσο σε ένα boutique ξενοδοχείο όσο και σε μια βίλα, το πρώτο πράγμα που επιθυμεί ο ταξιδιώτης είναι η προσωποποιημένη επιμέλεια της συνολικής του εμπειρίας, που θα τον κάνει να νιώσει εμπιστοσύνη προς στον άνθρωπο που την υπογράφει — δηλαδή του ιδιοκτήτη του καταλύματος. Καθώς το στρώμα αποτελεί μια απαιτητική κατηγορία προϊόντος και είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που δοκιμάζει ο ταξιδιώτης με το που μπει στο δωμάτιό του,θα πρέπει να διασφαλίζεται η απόλυτα θετική πρώτη εντύπωση. Η αίσθηση που δημιουργεί ένα χειροποίητο στρώμα είναι μοναδική και υπογραμμίζει την υψηλή ποιότητα αλλά και το γεγονός ότι το κατάλυμα φροντίζει πραγματικά για την αναβάθμιση της εμπειρίας του ταξιδιώτη. Έτσι, η αγορά ενός χειροποίητου στρώματος αποτελεί από μόνη της ένα statement του προσωποποιημένου service και της υψηλής ποιότητας που χαρακτηρίζει το κατάλυμα. Για την μέγιστη, όμως, απόδοση, είναι σημαντικό να γίνεται και η σωστή επικοινωνία προς τους ταξιδιώτες, που θα τους ενημερώνει σχετικά με την χρήση χειροποίητων στρωμάτων αλλά και με όλο το concept της εμπειρίας ύπνου που προσφέρει το κατάλυμα.

Αναβάθμιση της συνολικής αίσθησης του Design του καταλύματος και δημιουργία ενός ποιοτικού υποβάθρου για το συνολικό branding του ξενοδοχείου

 

 

Ο χώρος του κρεβατιού κατέχει ξεκάθαρα πρωταγωνιστικό ρόλο στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και, σε συνδυασμό με το κεφαλάρι, καθορίζει και μεγάλο μέρος της αισθητικής του. Τα χειροποίητα στρώματα προσδίδουν αυτόματα έναν πλούσιο χαρακτήρα στον χώρο του κρεβατιού, αφού από την όψη τους και μόνο υποδηλώνουν την άνεση που θα εξασφαλίσουν στον ταξιδιώτη. Έχοντας, ωστόσο, ένα ολοκληρωμένο setup με το ανάλογο ανώστρωμα και τα σωστά μαξιλάρια, δημιουργείται ένα μοναδικό σκηνικό που τονίζει την απόλυτη Design & Relax εμπειρία του ξενοδοχείου, αφού προκαλεί όλες τις αισθήσεις και μπορεί να αποτελέσει δυνατό φωτογραφικό spot τόσο για την βασική προώθηση του ξενοδοχείου, όσο και για το social activity των ταξιδιωτών.

Διασφάλιση μιας υψηλής ποιότητας εμπειρίας ύπνου για τον ταξιδιώτη, που μεταφράζεται τόσο σε επίπεδο κριτικών όσο και upselling

 

Από μια ανάγνωση σε review websites, είναι εμφανές ότι οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το κομμάτι της ποιότητας ύπνου που εξασφαλίζει ένα κατάλυμα, κάτι το οποίο γίνεται συχνά σημείο θετικής ή αρνητικής κριτικής. Η επένδυση σε καλής ποιότητας στρώματα με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, φαίνεται να γοητεύει ιδιαίτερα τους ταξιδιώτες, αφού υπογραμμίζει το pampering που επιθυμούν να λαμβάνουν όταν ταξιδεύουν. Τα χειροποίητα στρώματα κρύβουν, όμως, και μια ακόμη ιδιαίτερη προοπτική για τα ξενοδοχεία: την δυνατότητα για upselling μέσω της πώλησής τους. Συνήθως, για την αγορά ενός στρώματος για τα σπίτια τους, οι πελάτες επενδύουν μόλις λίγα δευτερόλεπτα για τη δοκιμή του και λαμβάνουν την απόφασή τους μέσα σε μερικά λεπτά. Σε ένα ξενοδοχείο που ο ταξιδιώτης έχει μείνει και έχει κοιμηθεί στο κρεβάτι για κάποιες μέρες, είναι βέβαιος ότι το στρώμα είναι το ιδανικό για εκείνον, αφού το έχει δοκιμάσει ουσιαστικά. Δεν είναι λίγες, μάλιστα, οι περιπτώσεις, που οι ταξιδιώτες εκφράζουν ενδιαφέρον για την αγορά του στρώματος στο οποίο είχαν κοιμηθεί και προβαίνουν στις αντίστοιχες αγορές. Για την καλύτερη, όμως, πώληση εξοπλισμού ύπνου όπως στρώματα και μαξιλάρια, προτείνεται πάντα και η χρήση κάποιου ειδικού καταλόγου, για την πλήρη και σωστή ενημέρωση των ταξιδιωτών.

Ανάδειξη του sustainable χαρακτήρα του καταλύματος, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε περιβαλλοντολογικό επίπεδο

 

Το sustainability των ξενοδοχείων είναι ένα από τα δυναμικότερα trends στην ξενοδοχειακή αγορά και σύντομα θα επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την τελική απόφαση των ταξιδιωτών. Σαφώς, ο ξενοδόχος οφείλει να κάνει μια σειρά από ενέργειες προκειμένου να φτάσει σε ένα ικανοποιητικό status, ωστόσο το στρώμα μπορεί να δώσει μια καλή βάση για μια καμπάνια που θα ενισχύει τον υπεύθυνο χαρακτήρα του καταλύματος. Αρχικά, σε επίπεδο οικολογικής προσέγγισης, τα χειροποίητα στρώματα είναι φτιαγμένα από απόλυτα φυσικά υλικά, γεγονός που, εκτός από την οικολογική κατασκευή τους, ενισχύει και την προοπτική ανακύκλωσης. Το sustainability αφορά όμως και την στάση του ξενοδοχείου απέναντι στους ανθρώπους. Επιλέγοντας χειροποίητα στρώματα από τοπικές εταιρείες, ενισχύεται η τοπική επιχειρηματικότητα αλλά και η ενίσχυση των θέσεων εργασίας για τους κατοίκους της περιοχής, ενώ ο Άνθρωπος τίθεται, πλέον, σε προτεραιότητα σε σχέση με τις μηχανές μαζικής παραγωγής.

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία σε σχέση με το στρώμα του ξενοδοχείου σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ειδική ομάδα της CANDIA στο τηλέφωνο 210 6633700, στο e-mail info@candia-strom.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας πατώντας εδώ.

 

Το άρθρο για την υπεραξία των χειροποίητων στρωμάτων αποτελεί μέρος του “The Hotel Mattress Project”, της ειδικής ξενοδοχειακής καμπάνιας της CANDIA σε συνεργασία με την Hotelier Academy Greece.